21.04.2015

FOLKOWO


Przedstawiam energetyczne pudełko według pierwszej myśli jaka narodziła się
w mojej głowie po zobaczeniu tej kolorowej serwetki.
Niektórym wieczko może skojarzyć się z turkmeńskim dywanem,
ale tak naprawdę zestawienie kolorów miało nasuwać
impresję o słońcu na wiosennym niebie :)
Jest to element mojego zaklinania wiosny, która tak ospale w tym roku przychodzi.
W sobotę, gdy wykańczałam pudełko akurat zaczął padać śnieg...


Po bokach umieściłam ornamenty, a w środku delikatną wycinankę.
Górną część pudełka wykończyłam matowym lakierem,
dolną wraz ze środkiem woskiem, który nadał jej satynowej gładkości
i podkreślił słoje drewna z przecierkami.



Pracę wykonałam na folklorystyczne wyzwanie Szuflady

http://szuflada-szuflada.blogspot.ie/2015/04/wyzwanie-nr-4-polski-folklor.html



I zgłaszam również na wyzwanie z wycinanką

http://decustyle.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-v-wycinanka.html

Dziękuję odwiedzającym za odwiedziny i miłe komentarze
oraz witam  paru nowych obserwatorów mojego bloga.
Ola

37 komentarzy:

  1. Fantastyczne pudełko! Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba!! Kolory, wzory - super :)
    dzięki za informacje o folkowym wyzwaniu, może zgłoszę tam moją kartkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak, zgłoś swoją kartkę obowiązkowo, pasuje idealnie i też o tym pomyślałam jak ją zobaczyłam :)

      Usuń
  3. Wow.. śliczna praca!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pudełko :) Motyw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za dobre słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyw bardzo wiosenny i bez wątpienia przywoła wiosnę choć przyznaje,że u mnie śnieg nie pada

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna praca. Jestem zauroczona. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektownie ozdobiłaś to pudełko, wspaniały motyw i kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne to pudełeczko takie kolorowe, że za kilka dni nie wiosenne niebo tylko letnie do nas przyjdzie
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełko, bardzo wesołe:) I ten kolorek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie pochwały i bardzo się cieszę, że pudełko się spodobało. Szkoda tylko, że moje zaklinanie wiosny spełzło na niczym...No a tak się postarałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Ogromnie mi się podoba i wzory, i kolorystyka, i postarzenie, i relief- cudo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to folklor turkmeński, czy polski, bo już nie wiem... ;-P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz do mnie