7.09.2015

Komiksowa tyta



Pamiętacie swoje rożki obfitości jakimi obdarowali Was rodzice 1 września?
Ja pamiętam, mój był z Myszką Miki :)
Córka na pytanie z czym chciałaby mieć tytę odpowiedziała
– z Mikołajkiem!!


No to do dzieła! Wspólnymi siłami zrobiliśmy tytę.
Rożek został ukręcony z brystolu, obrazki po wydrukowaniu
pokolorowałyśmy kredkami i po przyklejeniu pochlapałam je kolorowymi mgiełkami.
Górę wykończyłam granatową tasiemką w kropeczki i otuliłam  folią.


"Mikołajek" to  ulubiona książka  Hani i pierwsza samodzielnie przeczytana.

 
Oprócz komiksów z Mikołajkiem dodaliśmy i Mafaldę :)


Na życzenie miała być wysoka i pełna michałków :)


I taka była. Z ledwością doniesiona z powrotem do domu ;)


Moja Pierwszoklasistka była bardzo zadowolona :)


Tak więc rozpoczęliśmy nowy etap w życiu
– PRZYGODĘ ZE SZKOŁĄ!!
Mam nadzieję, że będzie pełna pozytywnej energii :)


Rożek obfitości zgłaszam na szkolne wyzwanie w Cherry Craft

http://cherrycraftpl.blogspot.ie/2015/09/wyzwanie-10-szkoa.html

Pozdrawiam serdecznie,
Ola

11 komentarzy:

  1. Rewelacja!! Piękna i oryginalna tyta :) Powodzenia w szkole!
    Cukierki się nie stopiły w ten upał? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Właśnie nie stopiły się co jest dziwne, bo jajka niespodzianki, których też tam kilka było - pływały....

      Usuń
  2. Wow ale czadowy !!! Już wyobrażam sobie ten ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pracy trochę było, ale radości jeszcze więcej :)

      Usuń
  3. Olu, toż to nie rożek, a prawdziwy róg obfitości! Pięknie go udekorowałyście, bardzo mi się podoba. A szczególnie michałki, bo je uwielbiam. Ciekawe, ile ich tam weszło, chyba sporo ;) Powodzenia dla Pierwszoklasistki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, masz rację RÓG - nie rożek ;)
      Cieszę się, że Ci się podoba.
      Michałki białe to hit mojego dziecka, a było ich tam 2 kg, czyli tylko na samej górze.
      Ale jeszcze sporo zostało, zapraszamy na poczęstunek!!

      Usuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem! W mojej edukacji nie było takich rożków ale coś czuję, że za kilka lat dla synka przygotuję :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam, fajna zabawa takie wspólne tworzenie.

      Usuń
  5. Fantastyczna :) Uwielbiam Mikołajka :) U nas na Pomorzu nie ma tego zwyczaju....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wiem, że nie wszyscy znają ten zwyczaj, rozpowszechnił się na Górnym Śląsku, Warmii i Wielkopolsce. A w ogóle pochodzi z Niemiec. Mnie się nawet podoba :)

      Usuń
  6. Jej, sama chciałabym miec 6-7 lat i dostać taką tytę :) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu CherryCraft :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz do mnie