14.03.2015

Motylkowo

Na dworze ponuro i deszczowo,
a w naszym domu  wyrosło drzewko :)
Przysiadły  na nim motylki i odliczają dni do wiosny,
jeszcze tylko 6!
Mamy nadzieję, że wreszcie słońce zostanie z nami na dłużej.
Nie możemy się doczekać.
Zrobiłyśmy takiego zwiastuna, a w zasadzie to Hani robota.
ja tylko wydrukowałam i wycięłam szablony do odrysowania motyli
  i pomalowałam badyla.
Pomagałam w wycinaniu bo motylków było niemal 50!
Nie wszystkie zmieściły się na drzewku,
więc niebawem pokażę kolejne ozdoby z ich udziałem.
Hania sama dobierała kolory skrzydeł i dodatków, dekorowała klamerki
i bardzo starała się jak najdokładniej wycinać i sklejać motylki.

Moim zdaniem całość prezentuje bardzo fajnie.
Zapraszam do oglądania :)







Kolorowe motylki mojej 6-latki zgłaszam na szufladkowe wyzwanie

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/02/mae-szufladki.html





Mama dumna :)

Pozdrawiam!!

5 komentarzy:

  1. Piękne motylki, a ilość wprost oszałamiająca, bardzo proszę o informację ile Hania ma lat. Dziękujemy za zgłoszenie do Wyzwania w Szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Hania ma 6 lat, zapisane przy banerku :)

      Usuń
  2. Ojejku jakie piękne :) Jak cudnie kolorowo Bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz do mnie