15.01.2012

Mała Krystynka

Niecały miesiąc temu przyszła na świat nowa istotka
o imieniu Krystyna (wielki sentyment czuję do tego imienia!).
Od razu zaczęłam klecić papierki w celu stworzenia
jakiegoś drobiazgu powitalnego dla Małej
i notesu dla Jej Mamy na codzienne mamkowe zapiski.
Notes powstał taki:




Do jego wykonania użyłam papierów z Lemonade i Galerii Papieru
a zdjęcie to wydruk - obraz S.Wyspiańskiego "Macierzyństwo"
W piątek zaskoczona wiadomością, że chrzciny Krysi
odbędą się w niedzielę, czyli dziś, lekko przerobiłam
prawie gotowe pudełeczko i w efekcie stało się podarkiem
z okazji chrztu świętego.
Mam nadzieję, że kolory nie są zbyt jaskrawe jak na tę okazję.
Do środka włożyłam wydziergane buciki







Exploding box powstał m.in. z papierów UHT Gallery

Dziękuję za miłe komentarze dotyczące kotka!
Spokojnego wieczoru!

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny ten notes, Młoda Mama na pewno będzie zachwycona!
    Pudełeczko przeurocze, moim zdaniem kolory są w porządku, w sam raz na tę radosną okazję.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak napiszesz do mnie